Tema: Re: El instaliacijos kabeliai: po kiek pirkt ir ar yra skirtumas?
Autorius: linas
Data: 2010-02-11 09:24:29
mazai tiketina, kad garaziukuose tuo uzsiiminetu, greiciausiai perka is didmeninos( gal be pvm'o) ir stumdo. as pirkau is gariunu, tai ten bent 30% mazesne kaina nei populiarose parduotuvese aka SSS. Be to jie pardavineja ir automatukus ten ir visa kita kito reikia instaliacijai, tai nemanau, kad kabelius imtu is garaznyku kokiu, o kita is didmenos, per daug vargo jiems ...

---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/