Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: servisas
Data: 2010-02-01 13:38:16
Tu man pasakyk geriau, ka darys siurblys tuo metu, kai katilas saltas ir
trieigis pasuktas taip, kad visas srautas suktusi mazuoju ratu? Suksis
vietoj?
Taip pat, nelabai sauna i galva, kaip reguliuosi paduodamo vandens
temperatura, kai lauke yra kokie 12-15 C temperatura.
Sekantis klausimas- kaip galvoji ruosti karsta vandeni, kai sildymo
nereikia?
Del 35 W siurblio- keistai atrodo tokios rekomendacijos, kai nezinoma, kokia
sistema pas zmogu, gal pas ji 16 grindinio kolektoriu.

Ir is viso, is kur tu cia tokias schemas istraukei? Pats sugalvojai ar kur
radai? Nes del ju siokie tokie itarimai kyla. Nepulciau zmonem ju
rekomenduoti gerai neapmastes.

"Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:hk67bk$hd$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir kam.......?/??  kam dar siurblys? kam tos islaidos? tada tegu jungia
> taip, idedu pav. ten kur raudoni X nepamirsta balansiniu kranu! kitaip bus
> bedu. Kaip derinti krana prie katilo padavimo apacioj parasyta stropuvos
> knygutej. Su siurblio galingumais tegu irgi nepersistengia man uztenka 35W
> galingumo
> "dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
>>> sistema. Paprastas rutulinis grubiai reguliuoja nes jo paskirtis
>>> uzdaryta
>>> atidaryta. Galima aisku ir puse jo atidaryt bet jis pabuves ilgesni
>>> laika
>>> uzkepa. O tikras balansinis veikia kaip plokstele tolygiai pamazu