Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: dz
Data: 2010-02-01 12:26:56
as nzn ar gerai yra stabdyt mechaniskai visos sistemos debita, del to kad
prievarta per boileri varyt, santechinas yra draugelis, medziagos mano, jis
padares su firma n katiliniu ir mazu ir pramoniniu ...bet dabar neatsimenu
argumentu jo kodel geriau yra tas siublys nei balancinis kranas. Pas mane
planuojama is viso 3 siurbliai: vienas boilerio labai silpnas, kitas prie
peciaus ir dar vienas jau sumontuotas spec grindinio sildymo kolektoriuje
(gaciomini r557)
"Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:hk67bk$hd$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir kam.......?/??  kam dar siurblys? kam tos islaidos? tada tegu jungia
> taip, idedu pav. ten kur raudoni X nepamirsta balansiniu kranu! kitaip bus
> bedu. Kaip derinti krana prie katilo padavimo apacioj parasyta stropuvos
> knygutej. Su siurblio galingumais tegu irgi nepersistengia man uztenka 35W
> galingumo
> "dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
>>> sistema. Paprastas rutulinis grubiai reguliuoja nes jo paskirtis
>>> uzdaryta
>>> atidaryta. Galima aisku ir puse jo atidaryt bet jis pabuves ilgesni
>>> laika
>>> uzkepa. O tikras balansinis veikia kaip plokstele tolygiai pamazu