Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: Sharkius
Data: 2010-02-01 10:03:14
is pirmo zvilgsnio tai tas tavo santechnikas, nebloga otkata is santechnikos
parduotuves gauna.... pridejes kruva nereikalinguu elementu tokiu kaip
papildomas siurblys, neaisku kam reikalingas antras issipletimo indas (aisku
jei ten nemasau jo su hidroforu:)), atbulinis voztuvas ir kruva elementu
kiuriu net nereiketu neesant siurbliui mazajame rate, katilo uzsukimas ant
iseinamo vamzdzio, kruva nuorinimo automatuku... o dar viskas ne suvirinta o
ant sriegiu susukiota - kas savaime aisku ir brangiau ir ilgiau, bet
bilenkam is gatves padaroma...