Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: servisas
Data: 2010-02-01 08:19:55
Taigi pries menesi zmogus verke, kad syla tik radiatoriu virsus. Problema
buvo tokia, apie kokia daba diskutuojama- siurblys mazame rate. Darinejant
ketureigi, keiciasi srautas per radiatorius, kas yra ypac nepageidautina.
Kai lauke apie kokius ~15 laipsniu, is viso sistema vos ne samatiokom turi
veikt.