Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: Vai
Data: 2010-02-01 11:36:57
nu ir kam.......?/??  kam dar siurblys? kam tos islaidos? tada tegu jungia
taip, idedu pav. ten kur raudoni X nepamirsta balansiniu kranu! kitaip bus
bedu. Kaip derinti krana prie katilo padavimo apacioj parasyta stropuvos
knygutej. Su siurblio galingumais tegu irgi nepersistengia man uztenka 35W
galingumo