Tema: Re: Namo sildymas/Antras aukstas
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-06 09:50:18
Normaliai, o kas ten blogo. Pas mane jokiu koloriferiu, radiatoriu ar pan ir
jokiu bedu, sildomos grindys, prie langu plyteles, kita patalpos vieta
dugiasluoksne parketlente. Jokiu rasojimu ar kitu neigiamu pasekmiu. Langai
sujungti kampu kiekvienas po 2.4m. aukscio ir apie 3.3m. plocio.
Aisku, jei klausi del ekonomiskumo, tai sie langai blogis, jie generuoja
papildomas sanaudas, bet visas gyvenimas generuoja sanaudas :)