Tema: Re: Namo sildymas/Antras aukstas
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-24 10:25:05
garaze grindinio nedaryk, geriau atsivesk atsaka radijatoriui (tik siulyciau kuo toliau nuo vartu) ir pakabinsi ten koki papigiai dideli radijatoriu. Uzsuksi termogalva ir paliksi ant +5 ar +10.
Grinidnis sildymas garaze mano nuomone yra nesamone. Atjungti raliai sudetinga jei nenoresi sildyti, o silumos nuostoliai dideli. Prie vartu ziurek dar rizika, kad uzsalti gali. Atsildyti irgi nepavyks kaip pvz radijatoriaus. O ir is viso garaze pakanka pliusines temperaturos, kad nesusaltu kokios bulves ar kokie dazu likuciai. O masinai ziema dar sveikiau minusas :)

T:)