Tema: Re: Namo sildymas/Antras aukstas
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2009-12-24 10:29:53
Taip, radiatorius butu sprendimas, bet jo irengimas kiek suprantu brangus
tuo, kad reikia koki tai nauja kontura daryt, statyt kakza naujo prie
katilo, tada kazkoki atskira reguliatoriu, ir galu gale kaina gaunasi labai
nezenkliai mazesne nei grindinis. Bet sutinku - grindinis garaze nesamone,
reik kazkaip kitaip sprest.