Tema: Re: Namo sildymas/Antras aukstas
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2009-12-24 10:48:05
Aciu uz info.
Ar nebus taip, kad prie vitrininiu langu patingeta tankiau pavyniot
vambzdelio?:) Idomu is tiesu ar irengimo ar pacios technologijos problema.
Kontora, kuri irengines sildyma siulo stipriai patankint vambZdeliu palei
langus, daryti atskira padavima ir atskirai ji reguliuoti, t.y. ten didinti
temperatura esant salciams lauke. Gal tai sprendimas? Kolektoriu labai
nesinori, ir brangu ir grindys pakyla... ir atsiranda papildomas oro
dziovintuvas...