Tema: Re: Namo sildymas/Antras aukstas
Autorius: Ostapas
Data: 2009-12-24 11:03:23
tada ta patalpa pasidaro didesnė negu garažas ir jau būna px ką šildyt...
Šiaip nepamirštam svarbiausio dalyko - atsakymo į klausimą: Garažas yra tiesiog patalpa automobiliui ar vieta, kurioje dar bus pasikrapštoma prie to automobilio/dirbami kiti darbai etc.
Kadangi tikiuosi, kad man labiau tiks antras variantas, planuoju daryt normalų grindinį šildymą. Ir normalią ventiliaciją. Nes mašinai px +3 ar +20 - bet kokiu atveju svarbiausia gera ventiliacija.

--
pax vobiscum