Tema: Re: kanalizacija uzsikimso ar valymo yrenginys?
Autorius: dz
Data: 2010-01-02 19:38:13
bet pagal mano valymo irenginio konstrukcija sunkiai issivaiduoju, kad
dumblas geletu neleist vandeniui isbegt lauk. Atsidaryk valymo irenginio
dangti ir paziurek kame kampas, paduodamas ir iseinantis vamzdziai turetu
but kazkur tame paciame lygije ir ne vienas neturetu but apsemtas, bent pas
mane paduodamas vamzdis ateina i val irenginio viduri, iseinantis sone.