Tema: Re: kanalizacija uzsikimso ar valymo yrenginys?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-01 13:58:20
Tai tu paziurek kaip kiti irenginiai isleidineja vandeni, ar tik vonia ar ir
klozetai, bei kitos kraiukles veikia be problemu. Jei stabdo tik vonia ten
ir ieskok slieku arba zaislu. Nes vonios isleidimo vamzdis bus plonesnis nei
magistralinis, tai matyt tame mazdyje ir strigo, nuimk vonios sifona ir
prasuk su gyvatele. Man yra blogiau lauke vamzdziai isizerge arba kaskaip
uzluzo, tai ta gyvatele palikau ikista ir kartas nuo karto prasuku, laukiu
kol ateis pavasaris, kad normaliai atsikasti.