Tema: Re: kanalizacija uzsikimso ar valymo yrenginys?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-01 14:24:34
Pas mane 2a namas antrame aukste stovi 300l sukurine vonia pas ja isleidimas
plonas, magistrale 100 kai ja isleidineju isbegus 200l  vandens pradeda
vanduo begti per 1a trapa, pagal pi r2 iseina, kad prisipildo apie 20m
vamzdzio. Lauke stovi pirma kinete, ji sausa, reiskia kaskur kisasi iki jos.
Santechnika atvaziave su "sarmanke" buvo uzstrige lauko trasoje ir istrauke
savo iranga ant galo rado molio. Dabar as ikisau savo trosa ir nustaciau,
kad po tvora kaskas netaip arba ja statant pragreze arba ant vamzdzio kas
buvo uzmesta ir kai sunkvezimiai vazinejo vamzdi perspaude, arba jis
paprasciausiai isizerge. Dabar ikisau trosa i vamzdi ir taip palikau, kas
savaite prasuku, pavasari atsikasiu ir sutvarkysiu.