Tema: Re: kanalizacija uzsikimso ar valymo yrenginys?
Autorius: S&T
Data: 2010-01-01 14:12:57
tikrinau is paskutinio prieinamo tasko kur jau 100 vamzdis.
beveik isitikines 99% kad beda lauke.tik ar iki valymo irenginio ar jau
jame.
seip galvoju jei irenginyje, tai i sulineli begtu dvokiantis vanduo bet to
nera.
tai manau kad beda vamzdziuose lauke.

o ka turi omeni izsizerge vamzdziai? is ko sprendi?