Tema: Re: kanalizacija uzsikimso ar valymo yrenginys?
Autorius: dz
Data: 2010-01-02 19:28:39
kazkaip unreal kad tokia situacija issivystytu, bent pas mane ant valdumo
irenginio dangtis toks uzmaunamas ir neipatingai sandarus, uzsalt jam ner
sancu + is valymo irenginio yra iseinantis vamzdis i kita infiltracini
sulini, kai kur buna kad bega tiesiog lauk tas isvalytas vaduo ty atvira
sistema gautusi...ir aplamai sudas bega siltas tai uzsalimo tikimybe dar
mazeja. Beto kad is susikloscius tokiam scenarijui, oras yra toks
amortizuojantis kazkiek ir per dideli sistemos turi turbut sugebetu kazkiek
susispaust atbejus sunkiam vandeniui, bet is siaip vanduo niekad nebegs
pilnu simtinio vamdzio diametru, tai oras islystu per alsuokli ar per koki
sifona prasimustu...