Tema: Re: dujinio katilo meistro
Autorius: priest
Data: 2009-12-17 14:58:23
Mano katile vakar užkilo slėgis virš 3 barų- va čia ir pasekmė neužpompuoto
plėtimosi indo. Meistras sakė, kad tas oras iš plėtimosi indo vidutiniškai
per 2 metus išeina, todėl būtina tikrint ir užpompuot.
O principas paprastas: yra kolba, pripompuota oro. Kai pradedamas kaitinti
vanduo, jis plečiasi ir spaudžia orą, kuris palaiko stabilų slėgį sistemoje.
Atšalo vanduo, jis sutraukia, o oras išsiplečia- slėgis sistemoje stabilus.
O kai oro išsiplėtimo inde nebelieka, jį užpildo vanduo, kuriam įkaitus,
nebėra ką spausti ir nėra kur plėstis. Tada pradeda kilt slėgis sistemoje. O
tada jau suveiks apsauginis vožtuvas, kuris nuleis kažkiek vandens iš
sistemos. Jeigu vožtuvas nesuveiks, trūks kažkuri dalis sistemoje.

priest