Tema: Re: dujinio katilo meistro
Autorius: priest
Data: 2009-12-17 14:43:19
Jeigu man vasarą tas "Auksinės idėjos" , atsiprašant, meistras būtų
atvažiavęs ir padaręs profilaktiką, tai vakar nebūtų reikėję skubiai ieškot
normalaus meistro. Vakarykštė problema- įsijungus normaliam šildymui ( nuo
pažeminto), katile slėgis užkilo virš 3 barų. Teko nuleist vandens iš
radiatoriaus ir ieškot meistro. O kai vakar visiškai atsitiktinai radau,
pasirodo, kad normali profilaktika mano katilui nedaryta nuo pat gimimo (
katilas Viessman Vitodens 200 kondensacinis), nes "Auksinė idėja" sugebėdavo
tik atvažiuot, pasižiūrėt, konstatuot, kad "viskas gerai", pasiimt pinigus
ir tuo "profilaktika" baigdavosi. O vakarykštis meistras išardė visą katilą,
išsiurbė visas dulkes, išvalė degimo kamerą, nuvalė visus elektrodus,
išsiurbė ir išvalė degimo tinklelį, išvalė visus apsauginius vožtuvus,
nusodintuvus ir t.t. Žodžiu pirmąkart pamačiau, kaip daroma tikra
profilaktika ir nesigailiu, kad sumokėjau 150Lt. O slėgis pasirodo buvo
sukilęs todėl, kad išsiplėtimo inde nebebuvo oro, pripūtė ir viskas
susitvarkė. Sakė, kad darant profilaktiką, visada tas reikalas patikrinamas.
Tai va, pamačiau kas tas yra "profilaktika" ir supratau, kad ji tikrai
reikalinga, kad nereikėtų bėgiot susiėmus už galvos, kai už lango kokie -20.

priest