Tema: Re: dujinio katilo meistro
Autorius: Sail
Data: 2009-12-17 11:14:36
Turi pripusti inda tiek, kiek slegio normaliose salygose turi buti tavo
sistemoj saltoj busenoj. Tada inde vandens nebus, bet augant slegiui i inda
vanduo rinktis prades. Tam jis ir reikalingas.

Jei nepripusi (ten is tikro balionas guminis metaliniam apvalkale), balionas
nuo sistemos slegio susiplos ir tavo issipletimo indas neveiks.
Ir, tas daiktas kaip padanga, issileidzia po truputi, todel kartais reikia
kontroliuot ir dapust (atsiprasom kalbininku uz svetimybe).