Tema: Re: dujinio katilo meistro
Autorius: Gedas B
Data: 2009-12-16 17:13:00
Nu man pries savaite dare pilna profilaktika (nes kazko kondensatas nebego)

Tai isarde visa.
Isvale silumokaiti su tokiais specialiais ploksciais irankiais (nu ten buvo
visokiu siuksliu)
Isplove ta pati silumokaiti.
Isvale kondensato nutekejimo visas magistrales ir actoinikus (ten aliuminio
pjuvenu pilna)
Issipletimo inda pripompavo
degima sureguliavo (co2 ismetima reguliavo)

kadangi as dalyvavau tame aktyviai (nu tipo tai ta palaikau, tai ana padedu
nuimti/uzdeti) tai dabar zinau kaip ten viskas ardosi ir kita karta galesiu
pac padaryti :)

Kainavo 200 lt - bet dabar zinau kaip ten kas ardosi ir kaip veikia ir jeigu
jau kokios nors problemos tai bent jau galesiu pirma pagalba katilui
suteikti:)