Tema: Re: dujinio katilo meistro
Autorius: zalias
Data: 2009-12-17 11:29:25
logiskai mastant - neturetu. bet bent jau maniskis sutruko be jokiu
ekscesu - nei perkaitintas, nei dauzytas, stovi stabiliai ir t.t. Matyt
ateina laikas kai tam spiziui atsibosta buti nuolat temperaturu
tampomam. Ir pagrindine priezastis - plonas liejimo budas. KCM stovi po
vos ne 100 metu, eksploatuojami paciom sunkiausiom salygom - ir nieko.
Nes viena sekcija sveria tiek kiek vakarietisko visas silumokaitis.