Tema: Re: "akustines" grindys...
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-17 11:04:26
gali pabandyt. Atremk i stikla peilio gala ir pastuksenk per rankena. Girdesi garsa. Paskui atremk i ta pacia vieta ka nors su didesniu atramos plotu.Pastuksenk. Jeigu atremto daikto inercija nebus zenkliai didesne-garsas bus toks pat. Zodziu-jeigu remiasi bent kiek, tai jau apie amortizacija negali but ir kalbos. Bent jau as taip manau