Tema: Re: "akustines" grindys...
Autorius: dz
Data: 2009-12-16 23:39:42
tai jei visai be "tarpkojo:)" tai garsas gales eit 100% per visa plota, o
jei su tarpjoju ir su kojytem tai garsas sklis tarkim tik per kojytes, tai
paemus abu plotus gaunasi, kad per kojytes salyginai labai mazai praeina.
Ciai siaip reiktu teorija paskaityt apie garso sklidima, nes turbut tiesine
priklausomybe nuo ploto pilnai negalioja siuo atveju....