Tema: Re: "akustines" grindys...
Autorius: sputnik
Data: 2009-12-16 15:11:27
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:hgaip2$v7g$1@trimpas.omnitel.net...
> mano kuklia nuomone-garsas nes i perdanga tik tuo atveju, jeigu nebus
> "kietai" su ta perdanga susijes. Vadinasi-reikia daryt buterbroda,
> verziant ji metvarzciais kaip nori tarpusavyje, taciau nei vieno medvarzio
> neturi buti isukta i perdangos balkius. Turi gautis tarsi "plaukionantis
> buterbrodas" padetas ant balkiu, o dar geriau ant balkiu, per kokios
> kietos gumos juostas. Panasus variantas-vezti prie balkiu kokia OSB,
> taciau paskui kokia kieta puta ir ant jo "plaukionantis" buterbrodas

MPP siuo atveju paprastas rusiskas kartonas
http://www.orfis.lt/statybines_plokstes/medzio_drozliu_plokstes_mdp    ?

< Tu geriau tarp lagės ir OSB padėk kokį komštinį paklotą, daugiau naudos
bus.
Gal tinka zalias MPP?
http://www.orfis.lt/statybines_plokstes/grindinis_mpp_paklotas_zalias

Del akytos gumos. Kainos nerealios 1 kg 20lt kitur 3mm storio 1m2- 229Lt.
gal pigiau buna? kokio min plocio juostele gali buti, kad islaikytu savo
savybes?

Del plaukiojancio antro sluoksnio:
Ar laikis spuntuota osb suklijavus su pavz. kauliniais klijais?