Tema: Re: "akustines" grindys...
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-16 14:11:14
mano kuklia nuomone-garsas nes i perdanga tik tuo atveju, jeigu nebus "kietai" su ta perdanga susijes. Vadinasi-reikia daryt buterbroda, verziant ji metvarzciais kaip nori tarpusavyje, taciau nei vieno medvarzio neturi buti isukta i perdangos balkius. Turi gautis tarsi "plaukionantis buterbrodas" padetas ant balkiu, o dar geriau ant balkiu, per kokios kietos gumos juostas. Panasus variantas-vezti prie balkiu kokia OSB, taciau paskui kokia kieta puta ir ant jo "plaukionantis" buterbrodas