Tema: Re: "akustines" grindys...
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-16 21:10:59
 Sukant varztus-galima isivaizduoti, kad visas buterbrodas tarsi laikosi besiremdamas simtu islindusiu varztu kojyciu-tad trepsint-jos visa smugi ir perduos i perdanga-jokios amortizacijos ir jokio skirtumo ka desi i tu "kojyciu" tarpkoji (darant prielaida-kad grindys nesilinguoja ir vaztu galvutes is buterbrodo laikui begant neislenda)