Tema: Re: Problema: Vienslaitis stogas, kuris remiasi i siena
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-14 11:05:37
Keli pamastymai.
Vatoje visada bus dregmes. Ji visada ten atsiras ir atsiras. Del to turi
buti difuzine plevele ir kuo geresne priesgarine. Realu, kad apsala difuzine
plevele. Esu mates konstrukciju su papildoma plevele: stogo
danga-lages-ilgaamze plevele-lages-difuzine plevele-lages-vata... Tuomet gal
kazkiek silciau, bet realiai turbut mazai kas taip stato. Kad ir kokios
teisingos rankos montuotoju butu per laika manau difuzine iseis kalnais t.y.
bus idubu. Vata juk suseda kazkiek, netolygiai. Idealu butu mastyti, kad
pertekline dregme laseliu pavidalu nuteka zemyn. Kiekvienu atveju tarp stogo
dangos ir difuzines turi buti tarpas vedinimui, dar geriau jei yra
kamineliai. Tarpo krastai megsta uzsikisti lapais. Valyti daznai nera
galimybes.