Tema: Re: Problema: Vienslaitis stogas, kuris remiasi i siena
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-11 09:08:54

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> parašė naujienų
news:hfrrue$p6l$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> siandien teko bendrauti su vienu stogdengiu (tiesa, dirbanciu kitame
> objekte ir visai nieko bendro neturinciu su mano statyba), ir jis isreiske
> minti, kad jei vienslaitis stogas remiasi i siena (parapeta ar kt), kaip
> kad pas mane padaryta, tai tokiu atveju auksciausioje jo dayje renkasi
> dregme ir ji neturi kur pasisalint. Paminejus difuzine plevele (pas mane
> eurovent maxi) ir jos galimybe isgarinti dregme ir po to kur ji besidetu,
> man tipo nerupi, pasake, kad pirmus tris metus tipo bus ok, o po to prades
> [...]

Na stogo konstrukcija turi ventiliuotis. Todėl arba stogo ir sienos
sujungimo mazgas turi būti išspręstas taip, kad vėdintųsi.
Kitas variantas dėt kaminėlius, tik neįsivaizduoju kokie jie turi būt, kad
kainuotų 1500Lt :)

Apskritai visokie tokie mazgai kaip stogas įremtas į sieną, vertikalios
siūlės tinkas - mūras, ar tinkas - medis Lietuvos klimato sąlygomis yra
pasmerktos. Keista, kad architektai jas projektuoja, o užsakovai su tuo
sutinka ar net pageidauja.