Tema: Re: Problema: Vienslaitis stogas, kuris remiasi i siena
Autorius: soulfly
Data: 2009-12-12 10:31:34
pasiziurek kaip pvz roben kataloga (cerpes) tokiam mazge, nors ir cerpinis
stogas
dedasi ventiliaciniai kamineliai. tam, kad oras per pakraiges ieitu ir
virsutineje
dalyje iseitu - ventiliuotusi. o ventiliacija vistiek butina

tokiam mazge pilnai uztenka elementariausiu ventiliaciniu kamineliu, visa
kruva
gamintoju tokius turi (lietuvoj visi skardiniu stogu gamintojai turi, aisku
reiktu ziureti
kas per danga pas tave ir pagal tai pasirinkti tinkama). siuo atveju
nereikia jokiu
apsiltintu ar pan, todel ir kaina kandziotis neturetu

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4668 (20091207) __________

http://www.eset.com