Tema: Re: Problema: Vienslaitis stogas, kuris remiasi i siena
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-11 09:13:43
Apskritai visokie tokie mazgai kaip stogas įremtas į sieną, vertikalios
siūlės tinkas - mūras, ar tinkas - medis Lietuvos klimato sąlygomis yra
pasmerktos. Keista, kad architektai jas projektuoja, o užsakovai su tuo
sutinka ar net pageidauja.

Manau, kad ne klimato sąlygos kaltos, o žemas statybininkų išsilavinimas
plius kreivos rankos.