Tema: Re: Problema: Vienslaitis stogas, kuris remiasi i siena
Autorius: bzik
Data: 2009-12-11 09:32:46
bet sutik, kad egzistuoja ir abipusis supratimo trukumas. Jei popieriuj ar pas kaimyna grazu, nereiskia, kad tas grozis visada vertas lesu igyvendinimui.
Elementarus pvz. kai as susiruosiau det stoglangius, pas mane dirbes statybininkas liepe gerai pagalvot kur ju tikrai reikes. Kaip veliau pamaciau kiek prie ju darbo, kokia galutine sviesos saltinio kaina, supratau, kad  perspejimas buvo teisingas.