Tema: Re: buitinio seifo saugumas
Autorius: krx
Data: 2009-11-20 22:47:52
Čia viskas korekt, tačiau yra kitas aspektas - kaip malonu būtų rasti viską
išdraskyta, suvelta ir pan.? Aišku stiklai, kurie neiškrenta po plytos ir
durys kainuoja. Seifas, MKN, apsimoka vien dėl dokumentų saugumo. Nes tikrai
geriau atiduoti kažkiek pinigų, nei vargti viską atstatant. Suknistą
piniginę pametus gali mėnesį po graibyt viską per naują...