Tema: Re: buitinio seifo saugumas
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-20 13:58:50
Manau, kad jei koki rusiska seifa dvieju duru gauti uz koki 100-200 gal ir apsimoketu. Viena, ten gali sudeti visokius dokumentus kaip apsauga gaisro atveju. Toki seifa as statyciau kur nors rusi arba garaze. Tai i ji galima sudeti ir kokius brangesnius irankius. Ta prasme pati seifa daugiau naudoti kaip "metaline spinta su uzraktu". O pinigus tai laikyciau jau ne seife.

T:)