Tema: Re: buitinio seifo saugumas
Autorius: Resolut
Data: 2009-11-20 15:19:54
Tik daugumoj spynos pas juos prastos.
Parodoj snekejau su vyrukais is Vildika- sake, kad nesunkiai galima
modernizuot  pakeiciant spyna normalia. Tiek elektronine,tiek bugnine, tiek
raktine. Kainuos nuo 100 iki 800 lt. Tada jau gali sakyt, kad turi padoru
seifa.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4613 (20091116) __________

http://www.eset.com