Tema: Re: buitinio seifo saugumas
Autorius: Arj
Data: 2009-11-20 19:29:32
"Nemo" <isitikines@hotmail.com> wrote in message news:he5vch$1bv$1@trimpas.omnitel.net...
> diskutavom su vienu kolega, jis draudimais užsiima. sako - pas mane namuose nėra ko imti - na, telikas, centras,
> arbatinukas, kai kurie žmonos papuošalai, rezultate - keli tūkstančiai litų, o pinigai juk - banke. todėl net neverta
> draustis. aišku, kai kurie žmonės daug pinigų sudėję į aparatūrą, papuošalus - daiktus kuriuos lengva išnešti, bet
> šiaip iš esmės verta pasiakaičiuot, ar apsimoka visokios priemonės, ypač tokios, kaip seifas.

i tema - pas pazistama irgi vagys apsilanke. Gyvvena ten zmones nestebuklingai, is brangesniu daiktu - senokas kompas,
telikas (dar kineskopinis) ir kazkiek neipatingu papuosalu. Tai vagys visa buta apverte aukstyn kojomis (bet taip
konkreciai apverte), tai rezultate paeme rastus papuosalius, kazkiek Lt rado (keliu simtu eiles) ir saldytuva istustino
:)
visa buitine technika paliko :)