Tema: Re: buitinio seifo saugumas
Autorius: Nemo
Data: 2009-11-20 13:43:13
diskutavom su vienu kolega, jis draudimais užsiima. sako - pas mane namuose
nėra ko imti - na, telikas, centras, arbatinukas, kai kurie žmonos
papuošalai, rezultate - keli tūkstančiai litų, o pinigai juk - banke. todėl
net neverta draustis. aišku, kai kurie žmonės daug pinigų sudėję į
aparatūrą, papuošalus - daiktus kuriuos lengva išnešti, bet šiaip iš esmės
verta pasiakaičiuot, ar apsimoka visokios priemonės, ypač tokios, kaip
seifas.