Tema: Re: Perku Hitlerio - Mano kova
Autorius: d@lgis
Data: 2009-11-27 15:29:12
Ka tik gavau viena atsakyma is istoriko:

„Nebuvo visas išverstas,tik dalys spausdintos to meto laikraščiuose.
Tuo metu pagrindinė kalba buvo vokiečių, tai kas norėjo skaitė originalą.
Dėl visa ko, reik paklaust Kasperavičių, jis tikrai žinos.
Esu matęs rusišką leidimą, lyg leistas Rygoje, ten buvo vienas iš baltosios
emigracijos
centrų.
Pasivartykite I.Jakubavičienės straipsnius ir disertaciją, ji rašė apie
nacist org
Lietuvoje.

Pagarbiai
Algirdas Jakubčionis“