Tema: Re: Perku Hitlerio - Mano kova
Autorius: sbalen
Data: 2009-11-26 15:30:19
Nyce dar ne visas Mein Kampf. Hitleris gana teisingai apibudino
siuolaikini parlamentarizma, kaip zmoniu samburi, kurie neturi jokios
asmenines atsakomybes. Diktatorius atsako savo galva pries tauta, taip
rase Hitleris.
Zydizmas jo nuomone kaip tik ir yra bjaurus issisukinejimas ir melagyste.
"Vakar as jam irodziau, kad jis neteisus, lyg ir pripazino, o siandien
vel ta pati sh. mala" (netiksli citata).