Tema: Re: Perku Hitlerio - Mano kova
Autorius: d@lgis
Data: 2009-11-26 18:11:10
Kuo toliau ziuriu, tuo maziau varciusiu randu:)
Yra Klaipedoj pas viena istorijos mokytoja, bet ji niekam nerodo.
Na, bet uzklausiau tikrai ir tiksliai viska zinanciu - laukiu atsakymo.
p.s. Man reikia tiksliu bibliografiniu nuorodu.

Stai ka dar esu rades:

Mindaugas Jodogalvis » Knygos 2009
a.. Adolfas Hitleris “Mano kova 2: Mano tvarka” ... labai vis man liūdna,
kad mein kampf nėra išversto į lietuvių kalbą. o angliškai tokia knyga man
kažkaip ...
www.jodogalvis.lt/knygos-2009/

http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=18423954
Buitinių vartotojų sąjungos prezidentas Antanas Algimantas Miškinis siūlo
Lietuvos gyventojams, visų pirma Seimo nariams paskaityti nacių lyderio
Adolfo Hitlerio knygą „Mano kova“, kuri daugelyje šalių yra draudžiama. Tai
esą neleistų pasikartoti prieškario situacijai ir užkirstų kelią į valdžią
politikams, kurie A. A. Miškiniui primena fiurerį.
Mano kovą“ siūloma visų pirma perskaityti „tiems Seimo nariams, kurie jos
dar neperskaitė“. Greta pateikta nuoroda į interneto puslapį, kur
publikuojamas knygos tekstas rusų kalba.

http://www.biografas.lt/biografija/96-adolfas-hitleris
www.mokslai.lt/referatai/referatas/adolfas-hitleri-4.html
www.moku.lt/darbai/moku.lt_adolfas_hitleris
www.delfi.lt/news/daily/hot/article.php?id=17150153