Tema: Re: Perku Hitlerio - Mano kova
Autorius: Exo
Data: 2009-11-26 11:16:33
Žmogau, jis buvo ne šiaip tinginys trokštantis valdžios.... Jis buvo
pamišęs, jis pats ją rašė ir svarbiausia jis Tikėjo tuo ką rašė... Tiesa
filosofų mintis jis interpretavo savaip iš kurių mokėsi (ar dėl išsilavinimo
stokos ar specialiai, tai sunku pasakyt), todėl eiliniam žmogui skaitančiam
šitą knygą ir atrodo jog arba tai kliedesiai arba didis veikalas (čia aš
turiu omenį nacius)...

Exo