Tema: Re: Perku Hitlerio - Mano kova
Autorius: Exo
Data: 2009-11-26 12:30:31
Neteisingai supratai... Jis rašė pats. Nusirašyti nuo kažko ir remtis
kažkieno idėjomis tai skirtingi dalykai. Tai štai, o tas kažkas kurio mintis
savaip interpretavo Hitleris buvo ne kas kitas kaip vokiečių filosofas
Nietzsche. Viena iš pagrindinių knygų kuriomis rėmėsi Hitleris yra "Stabų
saulėlydis". Iš esmės "Mano kova" yra savaip interpretuota Nietzschies
filosofija. Ir bent jau man, tikrai įdomu paskaityti "mano kova"
lietuviškai, kad galėčiau susidaryti vaizdą galimų interpretacijų, kylančių
iš šio filosofo darbų...

Exo