Tema: Re: reikia patarimo: fantastines knygos
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-05-08 10:16:32
mindeE - good news everyone... shita, del langu gali nesijaudint, neateisiu dauzhyt:)
nusipirkau zhiedini pasauli ir supratau,kad buvau jau ji skaites (bet kadangi visai pamirshau visas siuzheta (tik kai kurias dalis) - skaitau vel. Je, shitas kiek prisimenu neblogas buvo, bet, kiek prisimenu jis mano smegenu gerumo lentynoj nugule ten pat kur ir chalkeris... ale dar pazhiuresim, per tuos metus gal lazhas pasikeite (ne knygoj, smegeninej lentynoj:)...

ar taip ar taip, kol atvazhiuos ish amazono cook'o garetas tolimesnis ir dread empire 3 knygos, bus ka paskaitinet:)