Tema: Re: reikia patarimo: fantastines knygos
Autorius: shedeuw
Data: 2009-05-01 10:41:47
Cenzura, nes prie daugelio autoriu galima prisikabinti, kodel jie yra tinkami ar netinkami tam tikro amziaus, ar tam tikros visuomenines grupes atzvilgiu. Niekas, pvz nesako, netikekit Niutono desniais, nes jis buvo labai aktyvus alchemikas. Jei jau kritikuojam knyga, tai kritika ir turi buti nukreipta i ta knyga, o ne i autoriaus paziuras ar asmenines savybes