Tema: Re: reikia patarimo: fantastines knygos
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-30 12:28:03
aushchiau buvo nemazhai komentaru shia tema.
Arba tegul sulenda i vietine biblioteka ir jama kas ten yra (bent jau ash taip darydavau:), arba tex pikrt jam viska, su tom isheinanchiom pasekmem  pilni namai knygu, pro kygynus praeit sunku ir pan:)
Anyway, ka ish senu galima butu parekomenduot? Hm, na, mano viena pirmuju ish pfaf'o buvo Alan dean foster - ikalintas prizmeje. Toliau - drakono lobis (pagal pavadinima pasiieshkok autoriu eridano saite:) (science fiction, ne fantasy knyga:), chalkerio visos serijos - lilita/cerberis/charonas/meduza; griausmo piratu serija.. harrisono visos plienines zhiurkes ir mirties planetos... hm... pradzhiai gal tiek