Tema: Re: reikia patarimo: fantastines knygos
Autorius: PxYra
Data: 2009-04-30 13:56:40
P.S. kaip cia taip atsitiko kad kazkokio neitin kokio fantasto knyga tapo
bestseleriu ir dar pagal ja dar ir filma pastate.
P.P.S. gerai kad jo knyga skaiciau nezinodamas apie autoriu joku faktu tai
perskaiciau be jokio isankstinio nusistatymo ir kas svarbiausia skaitant
knyga su didziuliu malonumu
P.P.P.S. del skonio nesigincyjama, tad jei tau knyga neprilipo tai nereikia
jau mura stumt, man pvz Haukas ir Fisher yra baisine nuobodybe nors kitos to
autorios knygos labai liuks.