Tema: Re: reikia patarimo: fantastines knygos
Autorius: saimhe
Data: 2009-04-30 17:45:11
> P.P.S. gerai kad jo knyga skaiciau nezinodamas apie autoriu joku faktu tai
> perskaiciau be jokio isankstinio nusistatymo ir kas svarbiausia skaitant
> knyga su didziuliu malonumu

   Ne mano problemos, kad jį taip dievini.
   Knygos neskaičiau, pakako filmo. Savo ruožtu filmas man visai žiūrimas,
nors pažįstami užkietėję fantastikos mėgėjai vieningai spjaudėsi.
   O klausimas, į kurį atsakinėjau, buvo su užuomina, ar saugu tokio autoriaus
grožines knygas skaityti. Pakartosiu: ne tik saugu, bet ir naudinga, kadangi
atsparumas "blogajai kūrybai" tik padidės -- bus sunkiau ją priimti rimtai.

   Tiesą sakant, man gavosi priešinga tvarka -- scientologinės literatūros
kadaise perskaičiau gana daug. Įspūdžiai nei teigiami, nei neigiami, tiesiog
neužkabino. (Na, nebent padėjo suprasti, kad labiau prie širdies ankstyvasis
budizmas.) Užtat vėliau filmas po šitokių spoilerių vietomis atrodė juokingas.

--
  saimhe