Tema: Re: Serija - "Pasaulines literaturos biblioteka"
Autorius: siaip
Data: 2008-11-12 22:01:58
na, tu teisus, bet kuriuo atveju neuztenka kiekvieno kurinio skaityti kaip
grozinio, nes vis tik jis rasytas konkreciu istoriniu laikotarpiu, reikia
zinoti ivairias kulturines, istorines aplinkybes kurios itakojo, priesingu
atveju daug kas bus nesuvokiama.
A biblija tai cia klasika :).

o siaip jau butu idomu tada paklausti paciu PLB serijos leideju - tai koks
tikslas i viena serija kisti tokius skirtingus kurinius ?

pavyzdziui, buvo Zenitas serija - ten is esmes vien fantastika, dabar yra
PFAF'as. Buvo drasiuju keliai. Buvo "is filosofijos palikimo", buvo
"Siluetai" ir t.t. Zodziu, serijos specializuojasi, o cia matyt universalas
:)

Kiek kainuoja supirkti ? ten kaip suprantu pagal skaicius eina, paskutinis
berods 120 buvo . tai primetu kad yra 120 knygu. (iki 2000 buvo isleistos 82
knygos). Jei po 10 lt - 1200 (nu cia aisku, neskirstant kainos pagal kurinio
verte, galima skirtingus tomus uz skirtinga kaina). Bet tai niekaip taip
nebus, nes niekas netures visos visos serijos. teks dalimis.