Tema: Re: Serija - "Pasaulines literaturos biblioteka"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-11-12 21:40:09
> na bent jau man tai knygos tikrai ne tam kad "pasistatyk savo asmenine
> biblioteka". tiesiog sita serija yra ideali, mano subjektyvia nuomone,
> galimybe susipazinti su pasauliniais rasytojais lietuviu kalba.

Nu kadangi rasai, kad nuomone subjektyvi, tai gal gyncytis galima :) ? IMHO
skaityti šias knygas iš eilės, tas pats, kas sakyti "noriu susipazinti su
pasauliniais kompozitoriais" ir pradeti klausyti po viena karta visas Bacho,
Bethoveno simfonijas, Mocarto kurinius, senoves kinieciu sienu statytoju
apiegines raudas ir Lietuviu sutartines. Ka tu ten suprasi ir kiek tau tai
patiks ? Be to, daugelis kuriniu ten reiksme turi tik labai gerai zinant
konteksta, istorines aplinkybes ir įvykius apie kuriuos ten kalbama. Na kaip
pavyzdys, kad ir kokie Donelaicio "Metai" ar Mazvydo "Katekizmas". Negi tu
tikrai tiki, kad tai yra literaturos šedevrai ? Tai yra svarbus kuriniai,
nesiginciju, bet ju, kaip skaitinio verte, kuri gali sutieikti kazkokiu tai
ziniu, minciu ar kitas dvasinis ništiakas... Ka aš žinau... Manes nekabina
Dičkaus ūkio problemos...