Tema: Re: Serija - "Pasaulines literaturos biblioteka"
Autorius: siaip
Data: 2008-11-12 13:10:35
del vagos leidyklos - dekui. Geras hint'as. Butinai paskambinsiu.

del to kas vienam zmogui idomu - as net pats nezinau kas man patiks. Todel
sunku spresti ar Kalevala patiks ar ne, ar Janis Rainis... Visada zmogus
gali atrasti kazka naujo, ko iki siol nevertinai. Be to, knygoms turi
pribresti - skirtinguose amziaus perioduose skirtingai zvelgi i tuos pacius
kurinius...