Tema: Re: Serija - "Pasaulines literaturos biblioteka"
Autorius: siaip
Data: 2008-11-12 21:13:15
na bent jau man tai knygos tikrai ne tam kad "pasistatyk savo asmenine
biblioteka". tiesiog sita serija yra ideali, mano subjektyvia nuomone,
galimybe susipazinti su pasauliniais rasytojais lietuviu kalba. kazkada
namuose buvo rusiskai visi tolstojaus, dostojevskio, gorkio, turgenevo ir
kt. rusu grandu rastai, bet tai kas is to jei rusiskai nekertu ?

Siaip manau susirinksiu as ta serija ir dalimis, per skelbimus, knygynus,
antikvarus...